سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان

برگزارکننده : ITCC

26 بهمن ماه 1391

محور های همایش

سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان

برخی سرفصل های سمینار
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

باهمایش :: ارائه شده توسط مجموعه همایش نگار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فرازنت می باشد © 1387 - 1397